عکس های جدید از روستای انبارده نور
 
وطن ته خاکه سرمه کمه شه چش
بهشت مازندران
 
 

این هم عکسای سال 91 از روستای انبارده امیدوارم خوشتون بیاد....

فروردین 91

آببندان فروردین 91

آببندان اردیبهشت 91



نظرات شما عزیزان:

yaser1986
ساعت11:52---29 اسفند 1392
سلام و خسته نباشید به سامان عزیز

من واسه فیلمبرداری عروسیم به آبندان انبارده اومدم عکسهای زیبایی هم گرفتیم و خاطره خوبی برام شد البته در کنار این خاطره شیرین خاطره تلخ هم از آبندان دارم اونم غرق شدن پسردایی عزیزم کریم کریمی هستش روحش شاد
پاسخ: مخلصم یاسر جان اره تنها خاطره تلخش غرق شدن کریم روحش شاد


معصومه سیفی
ساعت17:09---6 دی 1392
سلام سامان جان مر30 بابت وبت خیلی خوشحال شدم لطفا مطالب جذابتری بزار با عکسای جالبتر بای
پاسخ: ممنون از نظرت حتما تو اولین فرصت عکسای جدید میزارم


سیما
ساعت12:46---17 آذر 1391
سلام و روزبخیر

من تعریف این روستا و آبندانش رو خیلی شنیدم . اگر ممکنه آدرس دقیق این منطقه رو به من بدید . البته تا حدودی به منطقه چمشتان آشنایی دارم / ممنون از اطفتون
پاسخ:ممنون از شما.جاده آمل به چمستان بعد از پل آلشرود جاده فرعی سمت چپ رو تا آخر میری میرسی به روستای انبارده


قاسم عابدی
ساعت17:33---16 ارديبهشت 1391
سلام

عجب عکس های جالبی گذاشتی

خیلی عالیه !!!!!



بــــــــــــــای

پاسخ:لطف داری شما...منون از نظرت


مجتبی
ساعت17:56---14 ارديبهشت 1391
سلام به شما بچه محل. اگه عکس های آبندان فولادکلا میخوای من دارم.آدرس ایمیل خودت رو بده تا برات بفرستم.
پاسخ:عکس آببندان فولاد کلا رو دارم در اولین فرصت میذارم.ممنون از لطف شما


مجتبی
ساعت18:39---13 ارديبهشت 1391
سلام و خسته نباشی به شما دوست عزیز.عکسهای آبندان فولادکلا هم بذار چون خیلی خیلی خوشگله.مرسی
پاسخ:ممنون از نظر شما حتما در اولین فرصت میذارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

معرفی طبیعت منطقه...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهشت مازندران و آدرس ita.noor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 6390
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1